torsdag :)

oh gosh, tänghäfta, venne riktigt vad ja ska säga om denna dag ;p tackar karl för att vi slapp ha samhäll idag, ska sätta igång med min samhällsuppgift om brott senare ikväll:) hade även fotboll på idrotten, tjejerna vs killarna, kan ju verkligen inte säga att vi blev överkörd, 4-2 till dem, men vi hade mycket bättre spel:) älskar att ha idrott med vår klass! ingen slappar eller ger upp utan alla kämpar, spec när vi kör killar vs tjejer, bra te08!!
'
nåt sånt :)
'
efter skolan gick ja och carro på guldfynd, hon skulle köpa en present till sin bror som fyller år idag, och jag skulle fråga om ett smycke som ja önskar mig till 18-årsdagen :) vill gjuta en droppe i silver som väger exakt 21 gram för det sägs att det är så mycket som själen väger. tidigare hade carro frågad kostnad och det skulle gå på ca 10 000 om man gjorde den i guld, liiiite väl dyrt, får se hure blir med silver :) var det materialet ja hade tänkt mig i första början så! ska dra en sväng runt björknäs med stavarna snart tror ja, höres:)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0