tisdag

jag har blivit alldeles dagvill på senaste tiden, idag har ja onsdag tex :) btw så är det bara 8 dagar tills ju fyller 18, en vecka imorgon!! helt sjuuukktt :D idag så har vi nästan inte haft nå lektioner, skönt säger jag! jennelie och ja satt oss ute på rasten och stekte i en timme, vi fick faktiskt lite färg, skönt :) sen hade vi idrott med biggan, stepup och aerobics, rätt kul, vi måste sett ut som ett gäng fulla skömän. det var verkligen svårt att kunna koreografin och ha kordination på kroppen, ja kände mig helt lost, så kollade ja mig runt och såg att alla hade samma problem, svårt vare, men rätt roligt :) ikväll ska ja plugga körkort och kanske hinna ner på ridskolan en sväng och fota emelie när hon hoppar :) höres sen!
'
'
sveriges fulaste skolgård. . .
'
//jonna.c

Kommentarer
Postat av: Jejja

Hihi sköönt i solen vare :D

2010-04-21 @ 13:18:27
URL: http://jjennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0