tack för idag :)

den här dagen har verkligen varit oförglömlig :) jag har gått runt med ett leende hela dagen och skrattat som aldrig förr :D att höra och se alla gratulationer är som att öppna ett paket på julafton, jag älskar det, så tack så mycket för dem :) vill även tacka mina underbara vänner som gjort dagen oförglömlig, har aldrig skrattat så här mycket på väldigt länge, och tack tack tack för alla fina presenter :) smycken, klocka, prydnader, presentkort m.m. :):) mitt vuxna liv kunde inte börja bättre! tack för att ni finns och jag älskar er :):)<3
'
( biggest looser stringen vi hittade på lindex idag :), carro töjer inte ut den utan den var verkligen över en halvmeter bred ^^ )
'
( mcflurry på donken <3 )
'
( trosbilen :) skyller alla kommande bilder på att vi blev sockerhöga av flurryn!! )
'
'
'
'
'
dagen man blev myndig var man som fjantigast :) men bara för att man blir vuxen så behöver man inte bli tråkig :D haha! nu ska ja försöka sova, 15 min kvar av dagen :) tack ännu en gång!! gonatt friends
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0