sy syy (inlägget ja tryckte bort hehe )

som ja lovade så kommer här bilder på den blivande klänningen, lite väl sent kanske du tycker, men jar har sytt till nu ( 00:30 ). bärjade 18:30, har alltsi hållit på i ungefär 6 timmar i sträck med att bara nåla, sy och prova, min kropp är öm av alla omprovningar och ryggen är stel sen alla timmar på golvet, men det är typisk mig, så fort ja sätter igång med något kan ja inte sluta, utan får tvinga mig till att sluta. vid 23 kom ja på att ja inte ätit sen kl 15, kom på, kände mig inte hungrig, för ja blir så upptagen av det ja gör att ja inte känner något, sjukt men ganska skönt ändå. nu tänker ja efter 6 timmar ivf kasta in flaggan för idag, lär väl sitta nå timmar imorgon och på lördag med, deadline! godnatt
'
sneakpeak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0