söndag

slut på lovet då, ska ja va ärlig så känns det både bra och dåligt, blandade känslor. har dock börjat bli normal igen och insett att ja inte längtar spec mkt till skolan igen, blivit bortskämd med lov men nu ere 9 veckor till skolavslutning, visst, det kommer gå fort men ..  ajja, enda bra är väl att det snart bara är 2 veckor till 18, exakt 17 dagar idag:)
'
vad har du gjort på lovets sista dag då? varit ute hoppas jag! det har ivf jag varit. tog vårt pick och pack och drog till stugan, satt oss där och stekte ett tag innan vi for hem igen. la mig på altan och läste veckorevyn, så skönt att ha en liten inglasad altan, blir ju sommar därinne bara solen lyser (y)
'
fixa sittplats
'
'
ingen kan tigga som movitz
'
har nyss duschat och allmänt fräschat till mig inför att möta skolan imorgon! längtar inte ;p
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0