moped <3

haha, trodde inte ens ja skulle skriva om min moped så här nära körkortet, men det gör jag ändå :) jocke skulle låna min moped så han hämtade den från pappa och ja passade ofc på att ta en första tur:) var ju trots allt ca 5 månader sen sist, och ja vet verkligen varför ja älskar att köra moped, det är ju en mycket större frihetskänsla än att sitta i den trygga "bubblan" som en bil ger, även fast bil är det ultimata. men ja kommer alltid vara mopedjonna haha, alltid 15 :D kan ju säga såhär, att jag ska garanterat äga en motorcykel av något slag när ja blir äldre, lovely!
'
'
ska försöka lägga mig nu, får se hur bra det går :) ses imorgon!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0