måndag

åh vilken jobbig måndag det här har varit:P inte gjort spec mycket, men haft en sån här riktigt "fuldag", när man känner sig sjukt ful och äcklig du vet? kan bero på att ja försov mig och kastade på det översta ja såg i garderoben typ. . ( aa nu ligger kläderna där och inte på golvet :) ) så när vi fick sluta tidigare från industri gnällde ja inte:) gick på stan en sväng med carro innan vi for hem. dum som ja var så la ja mig och tog en "pwrnap" från typ fyra till halvsju, inte så smart för ja missade min springtid och hungrig som ja var väntade middag på mig på bordet. får lätt hål när ja springer så måste vänta nå timmar efter mat för att röra på mig så kvällens spring sket sig ju, ist gick ja en sväng runt stan i kvällssolen, inte heller så illa :)
'
next time, I'll be fully loaded and have more amo!

'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0