livrädd!!

haha vet du vad som hände mig inatt? ne ofc inte, men ja ska berätta ;p
'
vaknade ungefär klockan fem på morgonen av att två katter skrek och slogs utanför mitt rum, ja min betongbunker, fatta hur högt de skrek för att jag jonna sjusovaren carlsson ska vakna !? helt galet. gick ivf ut för att kolla vilka katter som slogs och det var den där stora markattan i raden nedanför och någon annan katt. ja kan ju säga att jag inte är rädd för djur, men den där jävla varulven gav mig kalla kårar! sen vrålade/röt den som ett riktigt monster, ja vart seriöst rädd så ja gick ner och la mig igen. tänk er scenen, gryning, dimmigt ute och nyvaken carlsson stirrandes på en katt större än en normalstor hund. inte konstigt att våra katter inte vill gå ut när det där jävla aset stryker runt knutarna, flizan har varit borta en natt nu och när hon kom in hade hon kåda i fulla pälsen, kan ja gissa på att hon suttit och tryckt i ett träd hela natten för att hon varit rädd för matkattan? hmm. .
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0