JIPPIE!!!

åh vad glad jag är :D
fick ett sms av carro där hon skrev att hon fått sommarjobbet på kvantum, så ja satt nervös i kanske 10 minuter och försökte dölja min nervositet genom att vara glad för hennes skull vilket ärligt inte funkade spec bra ;o. satt tillslut med mobilen i handen och avstängt ljud på tvn för ja ville inte missa en sekund av ev. samtal, och tillslut ringde det dolt nummer (kvantum har det) och när hon sa att hon ringde ang. sommarjobbet så hoppade jag högt haha :D så i sommar ska vi regera kvantum carro och jag, precis as i should be ;)
'
snyggaste bilden ever



<3


//jonna.c

Kommentarer
Postat av: Elin Hansson

Härligt, då blir det du, jag, simon och carro på kvantum i sommar då! :D

2010-04-09 @ 14:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0