bastu

mwaha, hemma nu, tack nicke för skjutsen! luktade bokstavligen brända däck när carro och ja satte oss i bilen, käkat bly hos jennifer? nej det var nicke som köpt för breda däck till bilen haha :) sitter hemma nu ivf, var jättemysigt och skönt för kroppen med lite bastu och surr, vi försökte även vaxa benen, men tror det bara var carro som lyckades någorlunda haha. sitter och kollar mig omkring i rummet nu och ser inte mindre än tre tomma skålar med skedar i. mitt nya beroende är vaniljyoghurt med frysta hallon, skulle kunna leva på det, så pga min lathet och mitt beroende så står skålarna kvar i rummet :) imorgon ska ja vara flytthjälp så lika bra ja lägger mig nu, alarmet ringer halvtio imorgon, gonatt:)
'
söt och sorglig bild :( skulle kunna ta hem sälen till mig ist :)

'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0