kiinaa och caffe?

började dagen med att träna på värkstan, sjukt skönt faktiskt. förut var ja lat och tyckte det var jobbigt att träna, men nu känns det jobbigt att inte träna ;p dessutom så äre så kul när man känner resultat. ökat till 30 min på trappen nu med, sjukt svettig man blir av den ;o
'
ajja efter dusch osv så vare dax för kina med tjejerna :) vi började äta kring åtta och satt där nästan tills dom stängde vid 22, surrade och käkade. ja körde på min älskade pekingsoppa och räkchips. trots att de är en förrätt så räckte det långt in på tjejernas varmrätter, soppan är oändlig!
'
( mummsss :D:D:D )
(kina <3 )


'
senare drog vi till jennifer där vi fick något frispel och började koka caffe ;o
( caffeanna )
( frida was born to do this!!! )


( vi andra var lite mer tveksam )


( vart typ . . höger vänster för mig med caffe och cola ;s )


jag hatar caffe och har fått det bekräftat ytterligare en gång :) I HATE IT!
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0