haha

var nyss ute och körde lite med pappa, ja kallade det "sladdträning" och predikade om hur bra det är att kunna hantera en sladd, men egentligen så hade ja en baktanke bakom, att ha roligt:D haha kan ju lugnt säga att ja hade de också! askul vare, så det lär inte vara sista gången ;)
'
sen så har ja totalt blandat dagarna, jag har torsdag idag, hade onsdag igår osv. sen upptäckte ja att det var fredag idag ;o det betyder träning imorgon! känner mig skitseg idag så vi får väl se hure går imorgon men. har verkligen låtit mig själv äta lite mer än "okej" dom här två dagarna eftersom det är jul en gång om året, men känner mig så äcklig nu så de ska bli skönt att röra sig imorgon haha !
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0